design KAD KAHWIN yang kreatif!!!

Hujung minggu kebiasaanya adalah jemputan ke kenduri kahwin...then kenduri kahwin sinonim dengan kad jemputan... org dulu2 sampai dari mulut ke mulut jek kalau di kampung2 tuh tapi zaman skang dorg duk berlumba2 tunjuk kad kahwin saper paling hebat dan cool! 


kenapalah masa kau kahwin arituh tak terpikir nak design lagi power kebabom???hehehee.. kalau aku tahu aku nak buat pakai design buku (latihan) tulis matematik hat yang kotak2 tuh... heheheee


ni aku nak share sikit design2 kad kahwin yg aku jumpa kat blog2 nih...for the owner's sorry coz copy gambor u alls... sharing is caring what...heheehehehe





ni design passport...sgt kreatif... baguslah yekkkk


yang ni aku suka...macam baca paper metro pulak dahhh...heheehehe


ni pulak macam poster filem... cool beb!


template biasa jek cuma dorg pakai baju sekolah tu yg jarang buat dek org...klu aku pakai baju power rangers warna pinklah...then laki aku pakai baju power rangers warna biru...ok what?


ni lak mcm poster uji bakat nyanyian...kan?kan?kan?


yg ni so cute...... sy sgt suka..hehhehe

tapi lain pulak dengan artis2 kita... mamat ni org Temerloh tau, org Tanjung Kerayong Mentakab kalau tak silap...hehehee... design kad kahwin Zed Zaidi... sgt kreatif dan mantop beb...by da way tahniah lerrrrr....



pengaruh Facebook kuat sungguh mamat nih...hehehee



dan yang terkini dak Fazren nih...macam kulit papers lama...sgt nice dan kreatif...

apa2pun kad jemputan cumalah simbolik...yg penting majlis akad nikah nya yer dok?... oklah pada bakal2 pengantin... selamat ler yerrrr....daaaaaaaaaaaaaaaaa

Comments

  1. creatif....betul2 kreatif :) eden bookmark post nie..jgn delete lak...:P

    ReplyDelete
  2. kompom utk ekau den tak delete der...heehehe
    tq sbb sudi komen sini...

    ReplyDelete
  3. fuyoo...kreatif betol..ade lg x yg lg kreatif..hehehehe

    ReplyDelete
  4. Terima kasih sebab listkan kad saya, saya Managing Director Mosumart Design.. :)

    Thanks for the review!.. BY the way, ni blog saya: www.rekagrafikmosumart.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Kami dari
    MOSUMART DESIGN ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana menyenaraikan rekaan kami di blog anda, Iaitu Kad Kahwin Versi Passport.
    Kami membuat banyak lagi design-design kreatif seperti dalam blog kami MOSUMART DESIGN.
    Terima kasih.

    KAD KAHWIN KREATIF VERSI PASSPORT

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts