Dengar Kata Hati


kadang2 nak buat sesuatu keputusan perlu juga dengar apa kata hati... tapi kalau turutkan hati mati! mana satu nak ikut? so kenalah percaya pada Qada' dan Qadar... setiap kita yg lahir kat dunia ni Tuhan dah tentukan jalan hidup masing2... aku pun ada jalan hidup aku cuma aku kena pandai pilih antara jalan yg lurus atau bengkang bengkok... sebagai manusia aku tak lari dari membuat kesilapan...

kerana aku percaya dengan kata hati aku... aku sah bergelar isteri kepada en.suami pada 09 Januari 2008, dan dengan kata hati itu aku dikurniakan seorg buah hati yg sgt comel... persis aku... :)

kerana aku yakin dengan kata hati aku... aku buat blog ni...huhuhuhu... ari dah larut malam, so aku kena masuk tido... teringat kat en.suami yg sdg "outstation" kata en.suami "saya cari duit utk awak dan anak...bukan tuk org lain" dan kerana aku percaya dengan kata hati aku... aku rela kena tinggal... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(

Comments

Popular Posts